torsdag den 12. juni 2014

Kort til god bedring

Jeg skulle bruge et kort til en, som skulle ønskes god bedring og det blev til dette kort. Jeg har brugt papir fra Maja Design og bladene er standset ud i noget metal karton i kobber farve. Blomsterne er fra WOC og der er brugt dies fra Cheeryl Lynn (mini doily) og aflang die fra Joy, som jeg har standset ud i cremefarvet glitterkarton. Øverst har jeg embosset et julestempel (ja, det er skam en julekugle) fra Just Rite.
Jeg har sat et lille stykke hvid lynlås øverst på det aflange stykke mønster papir og nederst, har jeg brugt en borderpunch og dernæst sat små prikker af enamel accent i hvid.

Tak for alle jeres dejlige kommentarer til mit sidste indlæg med studenterkort. Det er fedt at I stadig er så trofaste og skriver en lille hilsen, når jeg nu selv er så pinligt dårligt til det. 
Kærlig hilsen Olivia 

5 kommentarer:

  1. Åh hvor er det altså fint og fedt du kunne anvendelse for det julekugle stempel her midt i varmen. Dejligt når tingene lader sig bruge til andet end det det var på tænkt.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et kanonlækkert kort.

    SvarSlet
  3. Wauw ... det er da vildt flot. Det med at bruge julekuglen er da slet ikke tosset.

    Knus :-)

    SvarSlet
  4. Virkelig flot kort, og fed idé med at bruge julekuglen på den måde også, så får man det forhåbentlig brugt lidt mere på den måde.Virkelig flot, det skal nok muntre modtageren lidt op.

    SvarSlet