lørdag den 14. juni 2014

Så har "gul stue" åben ;-)

Det er længe siden jeg sidst har farvelagt et stempelmotiv....rigtig længe siden!! Jeg skulle dog lave et par kort til dåb og der skulle være et kort til pige og et kort til en dreng. Jeg var helt sikker på at det skulle være kort med Magnolias sovende baby, da det bare er så sødt et stempel!! Jeg måtte dog lige bruge en god aftens tid på at øve mig i at farvelægge dem og det tog adskillige forsøg, før jeg var en lille smule tilfreds. Her er så resultaterne af mine anstrengelser ;-)





Det var sjovt at prøve at farvelægge igen, men er nu glad for at jeg kan kaste mig over lidt andet nu ;-)
Kærlig hilsen Olivia

6 kommentarer:

  1. De er bare super søde og nuttede Olivia, og ja det stempel er bare sååå cute.

    SvarSlet
  2. De er rigtig søde begge to...

    SvarSlet
  3. Super, super søde kort og farvelægningen er du da sluppet godt fra ;O))

    SvarSlet
  4. Det er to super flotte dåbskort!!
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Så flotte og gennemførte... fin farvelægning

    God aften

    SvarSlet
  6. Super skønne kort begge to.

    SvarSlet