mandag den 21. juli 2014

Noget fra gemmeren ;-)

Det er ikke meget scrap jeg får lavet i denne varme, men så er det jo godt jeg har noget i gemmeren, som endnu ikke er vist på bloggen ;-) Jeg laver mange kort af Donna udgaven, men jeg synes også det er sjovt at bruge fremgangsmåden til at lave mine egne kort. Her har jeg lavet et konfirmationskort til Nicoline, og hun er vild med neglelak.
 Camilla blev HF student og uglen blev i blålige farver, men derfor skal der jo ikke spares på glitter og bling ;.) Så huen og brillerne blev selvfølgelig med blåt glitter. Jeg har blot kommet dobbelt klæbende tape på de to dele, som skulle have glitter, og derefter drysset glitteret på.
Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

10 kommentarer:

  1. heh heh ja jeg får lavet lidt kort tidligt om morgenen . de kort her er da super flotte, fortsat god sommer til dig

    SvarSlet
  2. Flotte Donna-kort. Jeg holder lidt sommerferie fra scrapperiet. Men lidt bliver der da lavet, når jeg ikke kan holde varmen ud mere :)

    SvarSlet
  3. 2 smukke kort her igen Olivia. Jeg tror da godt nok, at du er mesteren i Donna kort, og nu ligefrem lave dine egne, så er man angrebet ha ha ha, men super flotte begge to.

    SvarSlet
  4. Ejjj hvor er det bare nogle skønne kort.

    SvarSlet
  5. Fine kort begge to. Her bliver der også kun lavet de kort der er nødvendige pga det gode vejr.

    SvarSlet
  6. Så har du igen lavet din helt egen unikke udgave af et Donna kort. Det er så super flot både mht ide', farvevalg og udførelse :)

    Uglen er jo også så gennemført flot.
    Nyd sommeren og varmen ;) - og lige pludselig, skal vi til at glæde os til et gensyn på Convention :)

    SvarSlet