torsdag den 30. oktober 2014

En lade i USA.....

Jeg skulle lave et kort til et bryllup, for noget tid siden. Det var en dansker og en amerikaner, som skulle giftes i USA.  Jeg havde fået besked om, at der helst skulle være rød/hvide farver og ikke mindst mørkeblå og orange farver på kortet. De rød/hvide skulle symbolisere den danske mand og de blå/orange skulle stå for farverne i deres ynglings sportshold. Øj, jeg synes det var en svær nød at knække. 
Jeg valgte at gå på nettet og søge inspiration. I ved jo: Google is your friend!! Stedet, hvor festen skulle holdes hed "Oak Hill Farm" og jeg fandt deres hjemmeside. Festlokalet var en gammel lade i rød hvide farver, som var omdannet til et sted for bryllups fester indeni. Tja, så var det jo blot at finde Silhouetten frem og håbe der var en skærefil med en amerikansk lade ;-)
Her er så resultatet af mine anstrengelser og jeg skal da ellers lige love for at veninden blev tilfreds og det er jo skønt, når det sker...he he...

Tak for I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer: