mandag den 17. november 2014

Banner med jul

Jeg indrømmer det med det samme: Jeg har kikket Jill over skulderen og blev meget inspireret over de jule bannere, som hun sad og lavede til Convention i Middelfart. De var simpelthen SÅ søde og nu måtte jeg bare prøve at lave mine egne.
Jeg har lavet disse 3 forskellige bannere og har allerede gang i nogle flere. De bliver nemlig rigtig godt modtaget, som en lille værtindegave. Jeg må vist hellere huske at gemme et julebanner til mig selv ;-) 


 Jeg beklager endnu engang de elendige fotos, men det er altså ikke nemt med gode billeder med det dagslys vi har for tiden. Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, spændene at se flere måder at lave dem på, en af dagene vi jeg også tage nogle billeder, som jeg sender til dig, hvis du vil se.

    SvarSlet
  2. Wauw... sååå flotte. Ja, husk nu at gemme et til dig selv også :-)

    SvarSlet