torsdag den 19. marts 2015

Han er så nuttet...

Jeg harlænge haft lyst til at lave Olaf, som kort og her er han så! Jeg er heldig at kende Christina, som er god til at tegne ;-) og hun er heldig at jeg kan lave skærefiler på Silhouetten....he he...På den måde kommer der hurtigt noget godt ud af vores evner. Nu, hvor jeg ser ham her på skærmen, så tror jeg nok at jeg vil droppe at sy armene næste gang...det ser ikke så godt ud. Resten er dog lykkedes ganske godt og selv om der var mange små dele, så er jeg tilfreds med resultatet. Han er jo ganske nuttet.....
Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

8 kommentarer:

  1. Han er da nuser. Lækkert kort. 👍

    SvarSlet
  2. Ej - hvor er han sød...Super flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Endnu et flot syet kort. Olav er bare den skønneste :) Vil du dele opskriften??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.
      Du kan lige sende mig en mail og så kan vi aftale nærmere. ;-)

      olivia@loveletters.dk

      Slet
  4. Kan man få opskrift på denne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta.
      Hvis du sender mig en mail på olivia@loveletters.dk så kan vi sikkert finde ud af noget :-)

      Slet