søndag den 5. april 2015

Simi... scrap hunden.

Når jeg har besøg af min kære scrapveninde Pia, har hun ofte sin lille søde hund Simi med. Pia fortæller tit at Simi bliver glad og begejstret, når de drejer ind på min vej, men det har nu altid undret mig ;-) Jeg kender ikke hundes intelligens særlig godt, men måske kan de virkelig fornemme, hvem de skal ind og besøge :-)
Jeg har altid været bange for hunde, men Simi har jeg absolut intet imod. Hun er så sød og nænsom i sin væremåde og jeg kan bare ikke andet, end at elske hende.
 Hun kommer tit hen til mig og viser hun vil tages op og nusses og ikke mindst følge med i, hvad vi sidder og foretager os. Det er dog en anelse svært at scrappe, når man skal have en hund i favnen.
Vi finder heldigvis ud af det og hun nyder det bare SÅ meget at være i mine arme og liggende på bordet. 
Jeg må dog indrømme at det var lidt af en udfordring at skære ud på Silhouetten, når hun lå hen over tastaturet ;-) Nok mest fordi at hver gang hun bevægede kæben, så rørte hun ved piletasterne og skærmen kørte fra side til side...hi hi...
Er hun ikke bare en skøn scraphund?

Rigtig god påskesøndag til jer alle
Kærlig hilsen Olivia

4 kommentarer:

  1. Hvor ser i søde ud. :-)

    SvarSlet
  2. Sød bette vovse ... ved ikke lige, hvem der hygger sig mest på billederne :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. I klæder hinanden. Og ser ud til at hygge jer - begge to.
    Skønne billeder.

    SvarSlet