mandag den 29. juni 2015

Lige inden solen kommer....

Det ser jo heldigvis ud til, at vi snart får lidt flere solrige dage, så jeg må hellere få vist de sidste paraply-sommer- kort. 
 Baggrunden på det første kort er et baggrundsstempel fra Hero Arts, som jeg får brugt alt for sjældent ;-) Det er bare super sødt, især når man finder den rette lyseblå farve. Desværre kan jeg ikke huske, hvad den farve hedder, som jeg har brugt her :-( Bladene er fra en Marianne Design die, som hedder : CR-1272 Daysi and leaves.
 På de sidste kort har jeg blot brugt papirrester (også papiret med skyerne) og tekstempler fra henholdsvis Panduro og Hero Arts.
God sommer til jer alle og tak for I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

4 kommentarer:

  1. wooo super søde sommerkort

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde og desværre har de jo passet ret godt ind denne sommer, i hvert fald indtil nu, men lad os så håbe, vi skal kun se solkort herfra nu.

    SvarSlet