onsdag den 22. juli 2015

Sød, som chokolade

Først vil jeg lige sige tak til jer, som var så søde at skrive kommentarerne i mit sidste indlæg og ikke mindst på Facebook. Især en hilsen til Gitte, som er SÅ fantastisk og altid kigger forbi og skriver en kommentar. Det er så dejligt at du har overskudet, Gitte

Jeg har sendt dette kort til en veninde, som er vild med de søde chokoladekort Donna har lavet. Jeg synes nu også de er super søde og ganske enkle at lave.
Jeg har ikke kommet så megen pynt på, som jeg ellers ville gøre, da jeg ved min veninde er til meget MEGET enkle ting. Jeg ved også at hun synes de her blomster med de gule "dimser" indeni, heller ikke lige er hendes favorit, men jeg måtte altså lige drille hende lidt ;-) Heldigvis blev hun glad for kortet..hi hi...
Tak for at I kikkede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

1 kommentar:

  1. Det er et sødt kort. Og lige tilpas pyntet til min smag ;)

    SvarSlet